Γιατί η εκμάθηση αγγλικών σε άτομα με δυσκολίες μάθησης είναι ιδιαίτερα δύσκολη;

Ο διαφορετικός τρόπος φωνολογικής αποκωδικοποίησης της Αγγλικής γλώσσας σε σχέση με την μητρική, έχει τεράστιο αντίκτυπο στην κατάκτηση μιας μη ορθογραφικής γλώσσας όπως η Αγγλική

Οι δυσκολίες μάθησης στην μητρική γλώσσα, κάνουν την μάθηση της ξένης γλώσσας ακόμα πιο δύσκολη

Ποιες είναι οι ιδιαιτερότητες και τα διαφορετικά χαρακτηριστικά της Ελληνικής και της Αγγλικής γλώσσας ;

Ελληνική σημαία

Ελληνική σημαία

Αγγλική σημαία

Αγγλική σημαία

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΑΓΓΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
φωνητική, στενή σχέση μεταξύ μορφήματος – γραφήματος μη φωνητική, άφωνα γραφήματα και 44 ήχοι
Διαφανής Αδιαφανής
Πολυπλοκότητα Αδιαφάνεια
Ελεύθερη σύνταξη Σταθερή σύνταξη
ν,   ρ, β,     κ ,    π, χ, ξ, ω (n-v),r,b,(c-k) (q u),p,h,x,w,n
Σύστημα τονισμού Σύστημα γραφής χωρίς τόνους
Γραμματικές καταλήξεις Μη καταληκτικό
Γραμματικά λάθη Φωνολογικά, ακουστικά λάθη
Ομόηχα φωνήματα Ομόηχα φωνήματα
β,δ,ε,ζ,ξ,ρ (καθρεφτισμός ή αναστροφή) b d, p g (καθρεφτισμός γραμμάτων
26 γράμματα  – 44 ήχοι
5 φωνήεντα -20 ήχοι
Άνιση αντιστοίχιση φωνήματος Β b, v, w
Άνιση αντιστοίχιση φωνήματος Γ g.w
Άνιση αντιστοίχιση φωνήματος Δ d, th
Άνιση αντιστοίχιση φωνήματος Θ th

 

ΦΩΝΟΛΟΓΙΚΟΣ ΒΑΘΜΟΣ ΣΥΝΟΧΗΣ

Ο φωνολογικός βαθμός συνοχής της κάθε γλώσσας είναι αυτός που καθορίζει το πόσο εύκολη ή δύσκολη είναι η εκμάθησή της.

Φωνολογικά Διαφανείς Γλώσσες

-Ιταλικά, Ισπανικά, Φιλανδικά, Ουγγρικά, Σερβοκροάτικα

Φωνολογικά Ημιδιαφανείς Γλώσσες

-Ελληνικά, Γερμανικά, Γαλλικά

Φωνολογικά Αδιαφανείς Γλώσσες

-Αγγλικά, Ολλανδικά, Δανικά

Άτομα με δυσκολίες στην φωνολογική αποκωδικοποίηση στην μητρική τους γλώσσας θα συναντήσουν αυξημένες δυσκολίες στην εκμάθηση ξένων γλωσσών που είναι φωνολογικά αδιαφανής. Όσο πιο διαφανής είναι η γλώσσα, τόσο πιο εύκολη είναι η εκμάθησή της.

Με δεδομένο ότι τα αγγλικά είναι απαραίτητα, θα πρέπει να επιλέξουμε μια μέθοδο διδασκαλίας που βασίζεται πρώτα από όλα στην εκμάθηση της φωνολογικής επίγνωσης της γλώσσας.

Επιλέγοντας δεύτερη γλώσσα στο σχολείο ή στην μετέπειτα ζωή μας, καλό είναι να επιλέξουν μια διαφανή γλώσσα.  Έτσι οι δυσκολίες θα είναι λιγότερες.

English Sounds Fun READY

50.00240.00

English Sounds Fun (Book 1 Ready) is a structured but flexible programme designed to be accessible to all learners, including those with specific learning differences, like dyslexia.

The teacher’s package includes…

  • Teacher’s book with detailed lesson plans (including the student’s book pages)
  • about 150 flashcards
  • Online access to interactive audio-visual materials
  • 15 Miniboards & a whiteboard pen
  • 3 x Alphabet sets of magnetic letters (78 items: 1 set of capital letters & 2 sets of small letters) – NEW improved quality
  • A pack of wikkistix
  • pipe cleaners
  • Power e card
  • Access to extra online resources such as Needs Analysis, Progress Charts, songs and downloadable resources.

The student’s package includes:

  • Student’s book
  • Access to online audio-visual materials and songs
Κοινή χρήση:
Περιγραφή

With English Sounds Fun Book 1 Ready, a holistic method, all students can enjoy learning English and develop firm foundations for progress towards proficiency. Students who complete all three books in the programme achieve competence at A1 and A2 (Common European Framework of Reference).

ESF is designed for teachers who are working with dyslexic learners and want to try a different approach. It can be used in 1:1 situations as well as small groups, with learners from 8 – 15 years of age, and older if appropriate.

It can also be used with learners who have complex difficulties, and any learner who has not benefitted from conventional tuition in the past.

Ideally, the learner would have 2 or 3 lessons a week, but ESF can also work on one lesson a week, so it fits with any schedule.

In book 1 students will:

  • Recognise and produce the sounds of English
  • Match the sounds to letters
  • Read and write new words
  • Create their own sentences

The teachers book contains a full explanation of the system used. Also contains procedures to follow in the lessons and a rationale for the methodology, at each step.

Each lesson is set up clearly. The teacher can follow up notes as s/he teaches the lesson. Also can look the students book material along side the lesson plan.

Παρακολουθήστε σχετική παρουσίαση

 

 

 

 

Επιπλέον πληροφορίες
Packages

Teachers

,

Students

Συγγραφείς

Anne Margaret Smith, Μεταλληνού Αναστασία

Γλώσσα

Αγγλικά

Σχετικά αρχεία

Shipping & Delivery